021-88784671-2

انواع محصولات

تست های تشخیص Testi Max بدون نیاز به انکوباتور و 96 عددی می باشد و دارای مجوز دامپزشکی می باشد. از ویژگی های کیت های تستی مکس: - کارکرد آسان و تعبیر ساده نتایج - نتایج سریع (تنها در کمتر از ده دقیقه) - عدم الزام انجام تست در محیط آزمایشگاه - قابل اعتماد، مقرون به صرفه و اقتصادی - زمان ماندگاری طولانی کیت های تست به منظور ثبت و بایگانی نتایج
صفحه 1

در حال بارگذاری 50 رکورد بعدی

کیت تستی مکس بی تی

کیت تشخیص آنتی بیوتیک تستی مکس 96 عددی ساخت کشور اسپانیا می باشد که برای اندازه گیری میزان باقی مانده بتالاکتام ها و تتراسایکلین ها در شیر ظرف مدت زمان کمتر 10 دقیقه استفاده میشود . از ویژگی های این کیت انجام تست در دمای اتاق (عدم نیاز به انکوباتور ) می باشد .این کیت مجوز و تائید بهداشتی از اداره دامپزشکی را نیز دارا می باشد.

کیت تستی مکس آفلا

کیت های تشخیص سریع آفلاتوکسین محصول اسپانیا می باشد از ویژگی های این کیت استفاده آسان و انجام تست در دمای اتاق (بدون نیاز به انکوباتور ) است. هر جعبه شامل 96 عدد نوار برای تشخیص آفلاتوکسین می باشد که تست مثبت نشان دهنده آفلاتوکسین بالای ppt50 و آنتی بیوتیک منفی نشان دهنده آفلاتوکسین پائین ppt50 است.

کیت تستی مکس بی تی اس

کیت آنتی بیوتیک تستی مکس بی تی اس برای اندازه گیری بتالاکتام ها، تتراسایکلین ها و سولفونامیدها کاربرد داشته و هر جعبه 96 بار میتوان تست نمود.

در حال بارگذاری 50 رکورد بعدی