021-88784671-2
01.jpg
  • 01.jpg
  • 5d8537083b5834f98169a8894aab30d0BABY.jpg
  • 888.jpg

استارتر های لبنی

خلاصه

استارتر کالچرهای لبنی برای انواع ماست و دوغ و پروبیوتیک و پنیر کاربرد دارد. محصول نهایی تولید شده با این استارتر ها دارای عطر و طعم بی نظیر و بافت مطلوب و عدم پست اسید و تغییر طعم پس از ماندگاری می باشد.


توضیحات

استارتر کالچرهای گلدن لاین ( GOLDEN LINE ) :
این استارترها محصول کشور روسیه می باشد و بی شک جز برترین استارترهای کشور محسوب می شود
شرکت آنزیم های صنعتی ایران به عنوان توزیع کننده انحصاری استارتر کالچرهای لبنی کمپانی SOYUZSNAB تولید کارخانه Zelenye Linii جهت تولید انواع پنیر ، انواع ماست ، پروبیوتیک ها ، کفیر و دوغ و پروتکتیوها را عرضه می­نماید. ما با تعهد به خدمات­رساني بهينه در بازارهاي داخلي، با بهره­گيري از دانش فني پيشرفته، خدمات تخصصی و با تلفیق دانش و تجربه مدیران کهنه کار و توان و نیروی مدیران جوان، گام مهمی در تامین نیازهای مشتریان بر داشته­ایم.
SOYUZSNAB یک کمپانی نوآور ، پیشرو و برجسته و هلدینگ بزرگ در کشور روسیه می باشد که در بخش های مختلفی از جمله فرآورده های لبنی و گوشتی و شیرینی و شکلات و نوشیدنی ها نقش بسزایی در تولید مواد اولیه در جهان ایفا میکند و جهشی تصاعدی در توسعه استارتر کالچرها داشته است و از بزرگترین تولید کننده ها در این حوزه می باشد.
سویوزناب دارای موقعیتی قدرتمند در روسیه و بازارهای بین المللی در زمینه استارتر کالچرها می باشد که دارای مزایای رقابتی نسبت به سایر استارتر کالچرها است. این مزایا شامل مجموعه ای منحصر به فرد از سویه های میکروبی، دانش فنی در چرخه تولید ؛ تأکید بر ویژگیهای حسی منحصر به فرد در محصول نهایی ؛ امتناع استفاده از ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی و سیستم گارانتی کامل می باشد.
تولید کالچرهای میکروبی در گروه سویوزناب بر اساس تحقیقات میکروبیولوژیک طولانی مدت بوده و با کار مداوم تیم مجتمع تحقیق و توسعه منجر به توسعه مجموعه 3000 سویه های میکروبی منتخب شده می باشد که منابع طبیعی میکروارگانیسم ها از نقاط مختلف از سراسر جهان که دارای تنوع غنی سویه های مجاز برای ایجاد ترکیبی منحصر به فرد از استارتر کالچر است و خاصیت یک منطقه را در نظر می گیرد (از نظر مشخصات مورد نیاز و ترجیحات طعم و مزه مصرف کنندگان هر منطقه).
خطوط فرمانتور ، جایی که زیست توده میکروارگانیسم ها رشد می کنند ، کاملاً اتوماتیک بوده و انسان در روند آن نقشی ندارد. انجمن علوم و تولیدات کارخانه گرین لاین «Zelenye Linii» در غلظت زیست توده با استفاده از یک محیط محافظ ( پروتکتیو) برای رشد میکروارگانیسم ها و با استفاده از فرآیند تصعید تولید را شروع کرده و کارشناسان گروه با شرایط منحصر به فرد ، باکتری ها را به صورت مستقیم(Direct ) تولید می کنند .
در حال حاضر ، تولید استارتر کالچر توسط انجمن علوم و تولیدات گرین لاین با نام تجاری Golden Line تولید می شوند . این شرکت طیف گسترده ای از استارتر کالچر در انواع پنیر، ماست، کفیر و دوغ، پروتکتیو و پروبیوتیک برای صنایع لبنی است که بیش از 170 مورد را شامل می شود. استارترهای ساخته شده توسط گرین لاین مجوزتولید محصولات با کیفیت عالی مانند کفیر ، ماست ، انواع پنیر و دیگر محصولات بر پایه شیر پنیر سنتی ، خامه ترش و غیره را دارا می باشد. سویوزناب به عنوان گروه پیشرو در تولید محصولات تخمیری شناخته شده که در اروپا ، ایالات متحده آمریکا و چین محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. تمام محصولات گروه سویوزناب به دلیل داشتن استانداردهای بین المللی ضمانت ، در بازارهای جهانی کشت های باکتریایی دارای موقعیت قدرتمندی هستند. پارامترهای اصلی برای تولید استارتر در کل فرآیند فناوری کنترل می شود. مرکز تحقیقات به عنوان توسعه دهنده همه استارتر کالچرها از تمام قابلیت های تجهیزات مدرن برای نظارت چند مرحله ای بر تولید استفاده می کند. مرکز آزمایشگاهی آزمایش گروه سویوزناب همچنین از بیش از 2000 روش مختلف برای کنترل کیفیت محصول نهایی استفاده می کند. خدمات ضمانت مشترک سویوزناب توسط گواهینامه اعتباربخشی روسی GosStandart و اپیدمیولوژی بهداشتی و همچنین مجوز نظارت مسکو برای کار با میکروارگانیسم های گروه 3 و 4 بیماری زایی را دارا می باشد.گروه سویوزناب دارای گواهینامه های ISO 22000 ، FSSC 22000 ، تاییدیه FDA آمریکا و گواهی حلال می باشد.

استارترهای آیکالچر (iCulture ) :
استارترکالچرهای آیکالچر محصول کشور اسپانیا می باشد و دارای طیف گسترده ای از استارترهای تغلیظ شده به روش انجماد خشک در شرایط خلأ می باشد و به صورت تلقیح مستقیم در شیر استفاده می شود، استارترها شامل ترموفیل و مزوفیل بوده در صنایع لبنی از جمله پنیر و ماست و شیرهای تخمیر شده و همچنین پروبیوتیک ها کاربرد داشته و استفاده از آن ها آسان و ایمن می باشد . از مزایای این استارتر ها می توان به بافت ، طعم و ظاهر بی نظیر برای محصولات تولید شده اشاره نمود.
این محصولات بر اساس مشارکت با دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی ساخته شده است و راه حل های سفارشی برای مشتریان، مبتنی بر یک سرویس فنی عالی ارائه می نماید.
کمپانی آیکالچر یک گروه بیوتکنولوژی مستقر در اسپانیا است که تولید کننده آنزیم ها، مواد تشکیل دهنده وافزودنی های طبیعی برای صنایع غذایی، باکارخانه هایی در اسپانیا، ایتالیا می باشد.
در این استارترها با IDF 149 ( اتحادیه بین المللی لبنیات ) استانداردهای مربوط به حداکثر محتوای آلاینده رعایت شده است و گواهی های FSSC,ISO 9001, ISO 22000 و کوشر و حلال را دارا می باشد.